Impostorii Industria din perioada comunista a cazut dupa 90 cu privatizari cu tot. De ce se intreaba majoritatea concetatenilor nostri ce s-a facut cu cutare fabrica? Privatizarea s-a facut pentru o administrare si o eficientizare pornita direct de propietar.In majoritate noii proprietari au fost niste aventurieri din partide sau din fostele servicii secrete. Pana aici totul este clar, dar de ce rezultatele au fost nule ? Noii propietari trebuiau sa imbunatateasca aceleasi produse de pe timpul lui Ceausescu (anii 90), imbunatatind tehnologia, achizitia de materiale, conceptia , marketingul, si mai ales selectarea cadrelor de executie si de conducere. Deoarece se stia ca in majoritea uzinelor romanesti conduce PCR-ul ,executia produselor se facea de muncitori condusi nemijlocit de maistri (care aveau si carnet rosu) iar intelectualii din fabrici stiind acest lucru nu se mai implicau si aplicau formula „ei se fac ca ne platesc noi ne facem ca muncim”. In aceasta situatie am fost prinsi in 90, si nu numai in constructii de masini dar sunt convins ca si in celelalte industrii. Exemplu: indisciplina tehnologica era totala; muncitorii ascultau mai mult pe maistrii care in majoritate nu cunosteau cum se lucreaza la fiecare loc demunca si deci daca erau 100 de locuri de munca cu 100 de masini unelte identice rezulta la sfarsitul zilei 100 de feluri de manufacturare pentru acelasi fel de piesa.Va dati seama ce se intampla la montaj.La uzinele 23august se faceau grupuri electrogen care mergeau in URSS; cei de la termen de garantie erau mereu plecati la rusi pentru reparatii. Asta este tipul de motive pentru care a cazut industria romaneasca. Noua conducere a observat ca se pot face rost de bani frumosi pentru familiile lor, ei neavand mai nimic pe timpul comunistilor; deci nu le-a mai stat mintea la pietele pe care se vor vinde sau nu produsele fabricilor lor si au trecut la vanzarea utilajelor, noi sau vechi,la fier vechi. Industria noastra era utilata ca in anii 50 in vest si producea ca in anii 30 in vest. A lipsit capul ca muschi aveam; se poate vedea la Dacia Logan. Acesti noi propritari, ca prin minune, au avut tot interesul sa ramana ei SINGURII stapani ai Romaniei, eliminand cu mare bucurie pe toti care le stateau in cale cu inteligenta sau spirit inventiv etc. Romanii trebuie sa stie ca cine a vandut tara incepand din anii 90 pana astazi, maine, poimaine...sunt si astazi manageri! O singura cauza este pentru prabusirea Romaniei in toate domeniile CONDUCEREA. Prea multi impostori, mult prea multi!!! Cu stima MB
Tratez cu condescendenta prostii, iubesc oamenii inteligenti, nu cred in zeitati omnipotente, iar politicienii ma lasa rece. Scriu despre ce-mi trece prin cap; daca e sa fie despre un glont, voi scrie la fel de bine ca si despre Romania sau ceea ce-o inconjoara.
Daca-ti plac ideile mele si le intelegi, intoarce-te, daca nu, fa-ti cruce, scuipa-n sin si du-te la vot. Iti multumesc!
Impostorii
RăspundețiȘtergereIndustria din perioada comunista a cazut dupa 90 cu privatizari cu tot. De ce se intreaba majoritatea concetatenilor nostri ce s-a facut cu cutare fabrica?
Privatizarea s-a facut pentru o administrare si o eficientizare pornita direct de propietar.In majoritate noii proprietari au fost niste aventurieri din partide sau din fostele servicii secrete.
Pana aici totul este clar, dar de ce rezultatele au fost nule ? Noii propietari trebuiau sa imbunatateasca aceleasi produse de pe timpul lui Ceausescu (anii 90), imbunatatind tehnologia, achizitia de materiale, conceptia , marketingul, si mai ales selectarea cadrelor de executie si de conducere.
Deoarece se stia ca in majoritea uzinelor romanesti conduce PCR-ul ,executia produselor se facea de muncitori condusi nemijlocit de maistri (care aveau si carnet rosu) iar intelectualii din fabrici stiind acest lucru nu se mai implicau si aplicau formula „ei se fac ca ne platesc noi ne facem ca muncim”.
In aceasta situatie am fost prinsi in 90, si nu numai in constructii de masini dar sunt convins ca si in celelalte industrii.
Exemplu: indisciplina tehnologica era totala; muncitorii ascultau mai mult pe maistrii care in majoritate nu cunosteau cum se lucreaza la fiecare loc demunca si deci daca erau 100 de locuri de munca cu 100 de masini unelte identice rezulta la sfarsitul zilei 100 de feluri de manufacturare pentru acelasi fel de piesa.Va dati seama ce se intampla la montaj.La uzinele 23august se faceau grupuri electrogen care mergeau in URSS; cei de la termen de garantie erau mereu plecati la rusi pentru reparatii. Asta este tipul de motive pentru care a cazut industria romaneasca.
Noua conducere a observat ca se pot face rost de bani frumosi pentru familiile lor, ei neavand mai nimic pe timpul comunistilor; deci nu le-a mai stat mintea la pietele pe care se vor vinde sau nu produsele fabricilor lor si au trecut la vanzarea utilajelor, noi sau vechi,la fier vechi. Industria noastra era utilata ca in anii 50 in vest si producea ca in anii 30 in vest. A lipsit capul ca muschi aveam; se poate vedea la Dacia Logan.
Acesti noi propritari, ca prin minune, au avut tot interesul sa ramana ei SINGURII stapani ai Romaniei, eliminand cu mare bucurie pe toti care le stateau in cale cu inteligenta sau spirit inventiv etc.
Romanii trebuie sa stie ca cine a vandut tara incepand din anii 90 pana astazi, maine, poimaine...sunt si astazi manageri!
O singura cauza este pentru prabusirea Romaniei in toate domeniile CONDUCEREA. Prea multi impostori, mult prea multi!!!
Cu stima MB