vineri, noiembrie 17, 2006

Compot de gutui

Acum cateva zile un coleg de facultate mi-a zis la despartire ca se duce sa isi faca un compot de gutui. M-am gandit ca asta e, l-o fi lovit pofta de compot. Cateva ore mai tarziu m-a cautat pe messenger, ca sa aflu ca ma roaga sa ii imprumut 100, 150 de mii de lei ca sa aiba cu ce trai cateva zile. De fapt compotul de gutui nu era altceva decat portia cu care trebuia sa mai treaca o zi din saptamana.
Si atunci mi-am dat seama ca viata de student este "naspa"... asta in ceea ce priveste traiul zilnic. Asa am ajuns la concluzia ca viata e urata cand esti student si banii nu iti vin de acasa, sau iti vin prea putini pentru necesitatile minime cotidiene, sau cand trebuie sa te angajezi cu program de noapte, iar a doua zi sa vii la ore. Viata la facultate cand vii din alt oras este repugnanta cand dormi cu inca 4 colegi de camera si unul e sclifosit, altul bea de rupe, altul fumeaza altul nu stiu ce face.
Sa revin insa de unde am plecat: compotul de gutui nu tine de foame cand esti student!

5 comentarii:

  1. viata e grea...cu sau fara compot de gutui...nu tine de foame...dar atenueaza durerea de foame ce vine...Cand esti student din afara orasului si vii din provincie..tot ceea ce ti doresti este sa termini odata facultatea si sa arati lumii ce poti face tu...Chiar daca viata e grea...ai face orice sa treci peste obstacolele pe care ea ti le ofera..chiar daca pretul cu care le platesti e prea mare...si app welcome back domnule andrei scripca...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Viata e grea...cu sau fara compot de gutui,fie ea de student sau nu...sunt realitati care ne inconjoara dar care merita un zoom de atentie din partea noastra...

    RăspundețiȘtergere
  3. zoom pe kre il dau aproape zilnic vietii uneori mizere alteori frumoase de student:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Compotul de gutui este cel care da impresia ca viata asta "roza" poate fi indulcita. O coleguta tocmai mi-a zis vineri ca pleaca acasa nu pentru ca vrea, ci pentru ca trebuie, la ea bate vantul si mi-a cerut bani sa isi cumpere un bilet de tren sa fuga acasa. Se gandea cu pofta la gaina din curtea bunicii care o sa fie taiata si la supa cu taitei care o va manca cand va ajunge acasa

    RăspundețiȘtergere
  5. Hhehhee, compotul de gutui .... mie unul imi aduce aminte de copilarie, dar din pacate ptr altii se pare ca este masa zilnica ... damn.

    RăspundețiȘtergere