sâmbătă, decembrie 15, 2007

Mileniul III

Romania, Europa, 2007
Zi de zi treci prin lucruri care te marcheaza mai mult sau mai putin. Si cu fiecare minunatie pe care o asimilezi, cu atat mai mult iti creste imunitatea la uimiri si disconsiderari.

1. Dimineata asteptam pe cineva, cand am auzit "Nu te supara, imi spui si mie te rog..." - instant si instinctual ma uit la ceas, dar urmeaza continuarea "... in ce zi suntem azi?!" Perplex, ma intorc, ii raspund batranului si trec mai departe.

2. De mic, parintii m-au educat. Si in educatie am auzit si "ajuta pe cine si cum poti si vei fi ajutat". Total fals. In Romania ajuti, iar apoi, in caz ca ai nevoie de un serviciu minor, ti se intoarce spatele, esti injurat. Dezamagire mare.

3. In mijlocul Iasiului sunt cai. Si acesti cai se plimba nestingheriti prin parcari, printre masini, prin multine. Imi plac, de obicei, caii, dar astia intrec masura la fel de mult ca magarii cu stampila "VOTAT" pe frunte.

4. In UE nu exista electricitate. Sunt sate, multe sate din Romania care nu doar nu au auzit de televizor, dar nici macar de becuri. Sursa de lumina e cea naturala sau cea de la lampile cu gaz. Am vorbit cu un astfel de "cetatean cu drepturi depline" care mi-a zis "eh, asta e! Am trait 60 de ani fara, parintii mei au trait fara, ce daca or trai si copiii mei asa?".

5. Platim taxe, roviniete si nu primim in schimb decat gropi pline cu apa, pietris in parbrize si noroi pe bocanci.

6. Un cetatean, consilier in Vanatori, Neamt, a propus exhumarea tuturor cadavrelor de rromi din cimitirul local si mutarea lor in oricare alta parte. Probabil, dupa moarte, nu vrea sa i se cante muzica lautareasca prin vecini.

Aceasta este o bucatica din Romania mileniului 3, anul de gratie, 2007. Iti place unde traiesti, iti plac oamenii din jurul tau si politica lor?
LA MULTI ANI, natiune romana!

5 comentarii:

  1. Iată de unde puteţi descărca şi discuta cele trei proiecte propuse pentru dezbatere de către ministerul învăţământului:
    Lege privind Statutul Personalului Didactic (proiect aflat în dezbatere publică începând cu data de 17 decembrie 2007)
    Articol nou Legea Învăţământului Superior (proiect aflat în dezbatere publică începând cu data de 17 decembrie 2007)
    Articol nou Legea Învăţământului Preuniversitar (proiect de lege aflat în dezbatere publică începând cu data de 17 decembrie 2007)

    meiproiect.forumotion.com/index.htm
    AICI este locul de dezbatere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Când eşti revoltat pe politica guvernamentală, ai două soluţii. Ieşi în stradă şi strigi "Jos Guvernul!", şi asta nu-ţi va aduce nici curent electric în sate şi nici asfalt în gropile şoselelor, sau de înregimentezi în lupta politică în partidul pe care îl consideri cel mai potrivit, şi aici vezi că eşti prea mic pentru o lupta atât de mare.
    De fapt aici ar trebui să revină Moş Ion Roată ca să vorbească despre unire.

    RăspundețiȘtergere
  3. hehe....am intrat in mileniul 3 cam de multisor....sa fie cu nororcul anul ce abia a inceput!p.s. mi-am facut blogul kitchios:D

    RăspundețiȘtergere