duminică, iunie 28, 2009

In prima zi, omul L-a creat pe Dumnezeu

Concentraţie mare de politicieni pe metru pătrat în Catedrala episcopală din Slobozia. Preşedintele Traian Băsescu, secretarul general al PD-L Vasile Blaga, Gigi Becali şi Corneliu Vadim Tudor, dar şi alţi politicieni din eşalonul doi al partidelor, au participat la ceremonia de întronizare a Preasfintitului Părinte Vincenţiu, episcopul nou ales al Sloboziei şi Călăraşilor. Sursa Realitatea.net




Uite de aia nu ma intereseaza religia, ma cutremura ipocrizia politicienilor si imi fac scirba cei care inca mai cred in valorile morale exprimate de persoanele publice.
Biserica a fost, este si va fi folosita cu incredere de mai-marii tarii pentru impresionarea maselor, adunarea voturilor sau impunerea unor puncte de vedere. Vazuti in fata altarului, ei atrag asupra lor dragostea lui Dumnezeu si-ti vorbesc cu smerenie, cu dedicare, in timp ce tu, muritor de rind, spui "uite ce om credincios, uite cum vine el in casa Domnului, cum se inchina si ce blind vorbeste!".
Domnule presedinte al Rominiei, cu evlavie va intreb, preotii nu sint niste timpiti, produsi de scoala romineasca?

Un comentariu:

  1. aaah mai traiesti! bai eu am avut abonamentul de la telefon inchis si inca nu-mi merg sms-urile... ne vedem oare si noi vara asta?

    doamne mi-e dor de tine :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere