vineri, decembrie 25, 2009

Sarbatori ne/fericite

Fiul Domnului se naste dintr-o fecioara, in fiecare an, pe 25. Pe 24 noaptea, vine Mos Craciun cu daruri pentru cei cuminti. Asa. Acum sa ne pregatim: sa postim, sa ne spovedim, impartasim. Sa cumparam stelute, brazi, cadouri si iar brazi, de ciocolata. Sa mancam, sa bem si sa ne veselim, caci Iisus s-a nascut, Basescu e presedinte si Boc e "piticul atomic". La multi ani! sau Sa traiti bine! Tot acolo-i.
Intrebari scurte:
1. Daca am facut pipi dupa o biserica si la spovedanie l-am mintit pe Popa ca n-am facut, inseamna ca am mintit sau ca mi-a fost rusine sa-i zic? Si daca n-am facut e gresit sa-i zic lu' poPa ca am facut, doar asa, sa vad cum reactioneaza?
2. De ce vine Mos Craciun cu sania? E chiar atat de batran si refuza evolutia, dand la o parte un Boeng calduros cu stewardese pentru niste spiridusi stupizi cu urechi de magar?
3. De ce sa-ti dea pulovere, lumanari, carti horror, patrunjel sau masini drept cadou? Nu e mai usor sa-ti daruiasca bani, sa-ti iei ce vrei tu?
Sa sarbatoriti bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu