luni, mai 08, 2006

Traim bine...

Uite ca am intrat si eu in domeniu... de fapt nu am intrat decat din greseala in domeniul "facerii" de blog-uri. Si prima tema pe care mi-am ales-o, pentru ca traiesc intr-o tara democratica, deci in care libertatea exprimarii opiniei primeaza, este repugnarea creata de alianta. Care alianta? Aia portocalie, orange, DA, care trebuia sa ne duca pe culmile dezvoltarii materiale si spirituale (caci includ si domenii precum cultura, invatamantul)! DA, ati vazut? V-ati adus aminte! Eh si daca tot v-am trezit interesul, vreau sa citesc niste opinii pertinente ale voastre, alora care sunteti in asentimentul meu, sau ale voastre, cei care credeti ca prin venirea lui Traienel sau Slabiceanu la putere s-au rezolvat mai multe lucruri ori s-au imbunatatit altele decat daca iesea Bombonel.
Hai va rog! Chiar is curios! Cati ma sprijina si cati sunt in stare sa imi dea in cap, sa ma mursece, dar sa o faca doar cu argumente coerente!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu