marți, mai 23, 2006


Vaaaai! Cum am putut sa uit de Eurovision?! Si ca sa imi rascumpar greseala o sa scriu totusi despre un concurs pe care Traistariu l-a caracterizat lapidar si bine: "s-a votat in bascalie!".
Pentru inceput vreau sa lamuresc cateva lucruri pentru a nu fi supus unui oarecare oprobriu: 1. nu am vazut concursul ci doar am auzit melodiile la radio. 2. nu scriu aici pentru a lua apararea unui conorasean de-al meu. 3. toate cele scrise mai jos se vor rezuma (in limita spiritului meu vindicativo-revoltatoro-criticianist) la simple constatari.
Trupa finlandeză de rock "horror" Lordi a câştigat în mod surprinzător ediţia pe 2006 a concursului Eurovision. Telespectatorii europeni i-au acordat voturile lor, prin telefon, deşi competiţie este asociată de obicei cu melodii pop sau balade. Măştile, armurile şi jeturile de flăcări ale trupei Lordi au atras atenţia înaintea competiţiei, însă puţini au crezut că o trupă atât de extravagantă are şanse de succes.
Asadar, nu vreau sa trag nici o concluzie, dar las cuvinte ca "grobian", "grotesc", "bascalie" sa caracterizeze un concurs ce din an in an se demonetizeaza, isi pierde orice calitate de laudat acum mult timp. Or, retineti, aici vorbim de cea de-a 51-a editie a Eurovisionului, acest mutant muzical european, total inutil, exceptand, bineinteles, audientele de televiziune.
Eh, asta e lumea in care traim, cu nedreptatile create fie lui Mihaita de mii de oameni extaziati de capetele de morti ale unei trupe abjecte, fie miilor de pui sucombati din pricina unui amarat de H5N1.
Concluzie: no comment ca e ceea ce am invatat in clasa a IX-a pe la lirica, inefabil!

7 comentarii:

  1. SOBOLANII!!!!!!!inteleg ca e muzica rock..nu am nimic impotriva, dar ce cucuruzul lor au cautat acolo..si...totusi oamenilor chiar va palc aceste creaturi hidoase?!...eu ma indoiesc...preferati tot ce este extrem, insa sa fim seriosi nu aveti un suflet atat de intunecat...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,da,da.....detalii!!!!!Intr-adevar,nijte sobolani!!!!!!!!!!!!!:)) Dar sa recunoastem ca muzica de azi e un mare ra....t!!!!!!Parerea mea!!!Din nou....Colegu'!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu i-as numi sobolani. Oare de ce omul are tendinta de a "pune eticheta" in functie de imaginea cuiva?

    RăspundețiȘtergere
  4. pentru ca aceasta este imaginea pe care si-o promoveaza..asa..ca...asta e parerea mea..nu am nimik cu muzica rock....chiar imi plac unele melodii...insa...avem gusturile difera...eh....pt mine tot niste sobolani raman...

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  6. BUN! Imi place! Deja devine interesant blogu' meu si al "fetitzei"...lumea se "bate" pe el! Dar sunt nevoit ca pentru acet "post" sa iau apararea unei singure persoane: cea care ii numeste sobolani pe cei care, 1. au castigat un concurs la care nu aveau ce face (tinand cont de tipul sau, acela de a juriza muzica usoara) si 2. si-au promovat trupa si cantecul prin afisarea unei "estetici" derizorii si abjecte!

    RăspundețiȘtergere
  7. Hmmmmmm.....ce sa mai comentam...faptul e incheiat.Asta e...daca Romania e numai o tarisoara nesemnificativa din estul Europei fara nici un fel de sa zicem aliati:),normal k nu o sa voteze prea multi cu noi...Si oricum Eurovision-ul e mai mult o panarama decat un show cu adevarat important asa ca nu e deloc surprinzatoe k au castigat niste mascarici.

    RăspundețiȘtergere