luni, decembrie 04, 2006

Simpla consemnare

Desi am mai jucat de multe ori pana acum, pokerul nu mi s-a parut o ocupatie care sa ma preocupe zilnic. Si totusi am cateva zile de cand incep sa constientizez faptul ca imi place: sa joc pe bete de chibrituri si sa pierd, sa joc pe cinci mii de lei mana si sa castig (aici se exclude pierdutul). Imi place sa cred ca, desi nu voi juca niciodata pe bani adevarati (intr-un cazino), pokerul o sa fie acea mica particica din viata care o sa ma distreze.


Norocul este excepţia, nu regula jocului. V. Ghica

4 comentarii:

  1. Hhehheeeeee, asta imi aduce aminte de taberele copilariei, cand jucam poker (yup, am fost precoce :D ) pe monede de 25 de bani, sau chibrituri. Aveam noroc in principiu, ma cam necajeam cand pierdeam.
    Nu am jucat insa niciodata carti mai mult decat la modul de amuzament. Nu as juca niciodata pe bani, ptr ca bani se castiga mult prea greu ca sa ii pierd la carti, in schimb as juca pe orice altceva (exceptand pariurile materiale) varianta cu pedepse este de departe favorita :D

    RăspundețiȘtergere
  2. :) mie imi aduce aminte de armata. Poker pe tigari jucam in fiecare seara. Iti intra in sange!
    Nu am mai jucat poker de mult! dar nu as ezita niciodata sa intru intr-o partida ca intre prieteni, pe tigari sau pe sume modice.

    RăspundețiȘtergere
  3. LA MULTI ANI ANDREI ! :)

    Cu respect,
    ice4you@2006

    RăspundețiȘtergere
  4. Jucati poker gratuit! Inregistreaza-te la http://www.kartenpoker24.de

    RăspundețiȘtergere