joi, februarie 15, 2007

15 februarie

O zi, mai bine zis, o noapte deosebita, pe care (tipic voi spune) nu o sa o uit prea usor. O noapte in care mi-am dat seama ca prietenii, fie ei putini, conteaza enorm, si ca oricate greseli ai face, ei te iarta si iti umplu sufletul de bucurie.
Pregatirile de rigoare au inceput cu cateva zile in urma. Telefoanele pe care le purtau prietenii intre ei si pe care incercam sa le inteleg si mai ales sa le deslusesc sensul straniu neintalnit pana acum, si-au atins scopul: totul a iesit asa cum a fost planuit.
Prieteni care erau la cateva ore distanta mi-au aparut intr-un bar cu baloane in maini, cu daruri, cu tipete, cu hohote. Prieteni care puteau sa stea acasa in fata calculatorului sau a televizorului, care puteau sa petreaca de Ziua Indragostitilor, care puteau sa faca orice altceva decat sa stea cu mine si sa planuiasca o "petrecere-surpriza".
Multumesc Andra ca ai fost "capul rautatilor", multumesc SV ca ai incercat sa musamalizezi totul, multumesc Florin ca ai venit dupa multe ore nedormite si multe de lucru, multumesc Milo ca razi pentru ca nu te-am sunat... Multumesc incomensurabil tuturor celor care s-au gandit, au actionat pentru mine si mi-au demonstrat ca, pe cat de eu insumi am fost, pe atat de mult m-au respectat.
La multi ani mie, caci spun astfel la multi ani voua!

2 comentarii:

  1. Cam ambigua exprimarea, insa din cate am inteles a fost ziua ta Andrei !
    Ei bine cu aceasta ocazie, chiar daca putin mai tarziu, eu iti urez un sincer si calduros LA MULTI ANI si toate cele bune !

    Asa cum am mai spus, parca e un facut ca celebritatile si oameni de calitate sa se nasca in aceasta luna :D

    RăspundețiȘtergere
  2. :O
    Deci a fost ziua ta!
    1>ma scuzi k nu ti-am dat macar un telefon sa-ti spun la multi ani, chiar nu am stiut k e.
    2.iti urez acum La multi ani! si iti doresc sa ai parte in viata numai de prieteni k cei din postul tau.

    RăspundețiȘtergere