vineri, februarie 16, 2007

Ma gandesc ca...

...ca ar fi mai bine sa nu te mai gandesti. Pentru ca nu esti in stare. De fiecare data cand incepi sa iti pui in miscare rotitele alea ajungi la concluzia ca se invart in gol. De ce? E o intrebare fara raspuns. Pentru ca daca-ti spuneam "retorica" nu intelegeai.
Si totusi te intrebi de ce rade lumea de tine cand te vede imbracat cu haine de cateva mii de euro, tinand in mana cheile S Klasse-ului AMG si telefonul tau cu insertii de platina? Pentru ca esti plin, dar plin, de prost gust, pentru ca invarti cheile in sila provocand sila si pentru ca telefonul tau suna cinci secunde si se opreste... e un bip amarat.
De ce nu poti sa tii cutitul cu dreapta si cu stanga sa bagi varful furculitei in gura, ci trebuie sa tai si sa schimbi repede? Pentru ca, probabil ochelarii tai Versace ti-au acoperit pe langa frunte si o parte din reflexiile unui om normal de a fi intr-un anumit procentaj ambidextru.
Te exaspereaza ca ma uit la tine, dar nu am ochelari de soare? NU-ti fa griji, nu stralucesti!
Te agaseaza ca mananc in acelasi loc in care te chinui si tu sa o faci? Stai linistit, am bani doar de o portie de Crispy Strips!
Te enerveaza ca mai citesc prin 24-FUN si tu doar te uiti la reclama cu Twix care te amuza la culme, dar nu intelegi deloc de ce nu gasesti in nici un magazin de firma casti-creier ca in reclama de la Radio Guerrilla?

Mergi acasa, da jos ochelarii de soare si intreaba-te: oare acum sunt ambidextru?
Iti spun tot eu: nu, nu. Pentru ca esti un sordid incult si reprehensibil ce provoaca spleen.
Acum, intrebare suplimentara: te simti mai bine dupa scuzele mele exprimate mai sus?

3 comentarii:

  1. Ce am citit imi aduc aminte de niste versuri ale celor de la Parazitii, pe care ii apreciez ptr inteligenta cu care isi fac versurile, chiar daca le ascund bine printre cuvinte mai mult sau mai putin vulgare ...

    Ma gandesc, ca nu mai vreau sa ma gandesc ... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Andrei draga, exagerezi...serios ca da..ai auzit vreodata de ignoranta..nu totala dar in ceea ce chiar nu te priveste despre chestii cu care chiar nu ai legatura si nu te afecteaza.Hai, acum spune ce s-a intamplat?Nu a oprit vreun bogatan la trecerea de pieton ca sa te lase pe tine sa treci..stai calm...nici la mine..numai ca eu nu las idotii sa imi strice ziua...am presupus vreo chestie gresita?

    RăspundețiȘtergere
  3. ba da...ai presupus gresit: p mine kiar m binedispun astia...am despre c s scriu dupa cum vezi si, mai mult, kpat experienta d a nu ajunge niciodata k ei...

    RăspundețiȘtergere