marți, aprilie 22, 2008

Nu credeam sa-nvat a muri vreodata

Vant, picaturi grele de ploaie, nori negri si mizerie cotidiana. Merg, ma plimb, plang si zambesc, iubesc si urasc frumos, iert si pedepsesc demonic. Dar totul se reduce la somnul vesnic, la eliberarea mintii si la invierea sufletului.
Frunzele verzi zboara in aer si-n timp, petalele ciresilor se izbesc in iarba uda. Sunt trist si rad in armonia plansetelor care ma inconjoara, iar tu negi ca m-ai fi iubit vreodata. Copacii se rup, claxoanele zbiara. Nu vreau sa mai respir. Ochii lacrimeaza, picuri de sudoare-nsangerata cad in praf. Sabii ascutite-mi intra-n suflet. Mor, incet si tandru.
Un caine vagabond ma saruta de ramas bun, ciorile imi dau tarcoale. Nu pot sa mai tolerez focul amar ce-mi arde-n trup. Strang pumnul si inchid ochii. Inima se opreste, creierul isi da duhul.
Tu, te uiti, esti mahnita. Iti indrepti privirea spre cer, spre Providenta, te intrebi uimita "de ce?". Nu vei afla raspunsul, pentru ca te temi de el. Te temi, de asemenea, sa stii ca nu te voi mai cauta, ca nu-ti voi mai scrie, ca am incetat sa exist. Am scapat de esafodul comunitatii, de gunoaie si politica, de tradare si falsa modestie, de principii indelung dezbatute si strivite sub rotile limuzinelor. Nu-mi mai pasa de politica, dragoste, bani. Imi pasa doar de mine.
Eu sunt mort si tu esti vie. Dar eu sunt viu si tu esti moarta.

7 comentarii:

  1. Imi place. O sa te mai citesc.
    Facem schimb de blog-uri?

    RăspundețiȘtergere
  2. Te-am adaugat cu numele de Andrei.E bine? sterge comentariul :"> ms

    RăspundețiȘtergere
  3. "Mor, incet si tandru." Partea asta mi-a placut la nebunie. E originala si aprinde imaginatia.
    Mersi pt comentariul tau, ma bucur daca ti-a placut articolul, desi nu sunt decat pagini de jurnal.

    RăspundețiȘtergere
  4. sper ca asta e doar o descriere a unei zi ploioase...imaginataia ta...ce vrei tu...daca e adevarat si e tipa emo....hmmmm no forther comm..dar stii ca eu tot te iubesc si apreciez modul tau de a scrie,....in principiu...te iert de data atsa pt folosirea atator metafore ca banuiesc ca ploua sau erai trist. pe 1 vin in mother country.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. "Nu credeam sa-nvat a muri vreodata."
    Eu nici n-am invatat.

    RăspundețiȘtergere