duminică, iunie 15, 2008

Intalnire

Cand te intalnesti cu diavolul, spune-i ca pixul sau e la mine
Ne-am intalnit la o cafenea din Iasi. Una simpla, unde se bea cafea multa, se fumeaza tigari multe si se discuta aprins afaceri, politica si nimicuri;de fapt, in mare, nimicuri.
Singur, cu o cafea, un pachet de tigari, un ziar local si unul national. Sorb, inspir, citesc si privesc meditativ spre tavan. Vecinii mei de locanta sorb, inspira si vorbesc la telefoane, citesc cuprinsi de furori oferte sau facturi; ei nu privesc spre tavan. Nu-s la fel de liberi si plictisiti, fericiti si intristati ca mine, studentul boem al secolului XXI.
Si, din infinitul plictisirii mele, de pe fundul supararii si pe aripile fericirii apare Ea. Ochi verzi, ten masliniu, par saten si mers senzual. Fusta un pic mai lunga de genunchi, bluza simpla, crem, decoltata lejer. Se aseaza fin la masa de alaturi. Isi scoate o tigara, o aprinde si se uita patrunzator la chelner. Ii face semn cerandu-i o cafea mare. Isi scoate din mapa cateva contracte, un stilou si un carnetel. Cafeaua ii este servita intre timp. Soarbe. Priveste intr-unul din contracte. Inspira. Isi ridica privirea spre tavan, expirand un fum gri, dens, in care danseaza cateva particule de parf.
O senzatie rece ma cuprinde. Un foc aprig imi trece prin corp. Sangele-mi ingheata in vene. Un vant cu miros de trandafiri rosii imi sufla-n ochi. Se face intuneric; lumini rosii palpaie la orizont. Apare ea. Privirea ei imi atinge pielea, ma scaneaza precum un produs S.F. futurist. Se intersecteaza cu privirea mea. Imi dau lacrimile, buzele se incovoaie intr-un zambet tern. Ea zambeste malefic, ma saruta prin aer. Si cad. Un aer cald imi trece prin stomac. Simt un gol etern. Si cad. Norii se aduna hraniti de fulgere lungi, luminile se intensifica iar frigul din sange se transforma in foc. Si cad.
Ma izbesc de scaun, intr-un mod perfect ma mulez dupa esenta lemnului. Aburii inca ies din cafea, iar tigara se stinge incet. Lumea din jur se misca, vorbeste, gesticuleaza, soarbe si inspira. Un strop de sudoare imi picura de pe frunte pe mana. Ma trezeste mirosul de sange crud. Il simt siroind pe gat. O picatura rece. Ea a plecat. Urme de ruj se vad pe trei tigari stinse in scrumiera. O umbra de parfum se simte pe cana de cafea. Pe masa, langa farfurioara, e un pix. Il iau si ma gandesc: i-l dau maine la cafea sau o astept afara, inainte sa intre?
Ma ridic, achit nota si ies in strada. Soare, vant, gunoi si claxoane.
Injuraturi, strigate, balti si caini costelivi.

4 comentarii:

  1. hellou! ce faci domnule? nu mai scrii nimic? astept si astept si astept si nimic.. what is goin on? :p
    mi`e dor s mai citesc noutati d la tine ;) take care

    RăspundețiȘtergere
  2. lasa ca la capitolul postat stau mai bine decat tine. si acum poti sa citesti blogul meu numai daca te sign in cu adresa ta de mail.si ti-am dat deja invitatie. tocmai am postat ceva de thanksgiving. azi e sf nicolae...o ocazie mult mai speciala. sa citesti

    RăspundețiȘtergere
  3. www.zdrive.ws/120681.html
    www.filebox.ro/mixbox/playmix.php?id=41416

    cel mai tare remix de revelion mixat de teakroy.postati in continuare linkurile pe alte siteuri pana nu se sterg linkurile :)

    RăspundețiȘtergere