joi, decembrie 11, 2008

Picteaza-mi dragostea ta

Stai cu mine in parc, pe o banca si scrie-mi pe-o frunza soaptele tale. Deseneaza pe-un fulg de nea tristetea si fa-l sa se topeasca pe obrazul meu. Expira fumul dens al uitarii spre neantul constiintei mele. Uimeste-ma!

Imi afund mainile in sufletul tau ca intr-un miel injunghiat. Ma doare si-ti place. Ma faci sa ma simt vinovat si sa fiu liber in acelasi timp, ma faci sa le rad in fata zeilor si sa nu-mi pese de ei, de superioritatea lor si de existenta lor. In fond, ce e un dumnezeu care nu te poate atinge, care nu te poate mirosi si iubi ca mine? E un nimic. E puterea absoluta inchisa intr-un cer innorat. Ce sunt eu, acela care te vede si te admira zilnic, acela care-ti simte respiratia si-ti aude pulsul? Eu sunt adevaratul dumnezeu. Sunt liber sa te am, liber sa sufar si sa ma bucur ca existi, ca esti sau nu cu mine acum.

Sangele se razvrateste in mine, colcaie; trebuie sa il potolesc. Razele intunericului se scurg pe chipul meu, imi zgarie sufletul si-mi ascut nevoia de tine si iubirea ta. Iar tu pictezi. Arunci culori in jurul tau. Pensula scrasneste pe hartie. Lasa dare de cuvinte dulci si moi. Plutesc.

Noapte de noapte deschizi gura ca o rana in gura mea si ma intrebi “de ce?”. De ce tu? De ce eu? De ce noi? De ce ei? De ce aici? De ce ce? Nu-mi cere raspunsuri, nu-mi cere decat ce stii tu mai bine sa ceri… amor neconditionat; si ti-l voi oferi vesnic.

Trecatorii se uita la mine, se invart in jurul meu si al umbrei mele. Se feresc sa ma vada, se tem de mine. Vad un cersetor, un paria, un nimeni; dar am fost, sunt si voi fi un rege. Caci tu esti regina mea. Regina suferintei si a bucuriei absolute. Sufar cand iti citesc gandurile abstruse si plang cand imi zambesti.

Adorm cu tine si ma trezesc in centrul Universului. Uita-ma si ma voi spulbera ca praful fad dintre galaxii. Iubeste-ma si-ti promit sa tac, sa te privesc, sa-ti pretuiesc pentru infinit buzele, ochii si sufletul.


Fa-mi un desen, inchide-te in el, iar eu te voi purta mereu cu mine.

3 comentarii:

  1. Cineblog.info te invita la concurs.Scrie despre un film care te-a marcat, si poti castiga unul din dvdurile cu filme puse in joc.Pentru mai multe detalii:http://www.cineblog.info/concurs-cineblog-filme-care-nu-se-uita/
    Multa bafta

    RăspundețiȘtergere
  2. SUGESTIUL MEI ESTE BACK WITH THE GREAT HELP OF DR PRINCE IDIALU LOVE SPELL Sunt atât de încântat că ruptura mea a fost restaurată, fostul meu soț sa întors după ce mi-a lăsat pe mine și pe cei doi pentru o altă femeie. am fost atât de fericit că l-am întâlnit pe DR PRINCE IDIALU și cum îi ajută pe mulți să aducă acolo Lover înapoi, așa că îl contactez și pe mine. el mi-a spus ce este nevoie pentru vraja si eu fac asa cum spunea el, dupa 2 zile de vraja, ex-mea, ma cheama sa cer iertare ca vrea sa se intoarca acasa. A fost ca un vis, asa a fost DR PRINCE IDIALU ajută-mă să-mi aduc soțul înapoi .. încă o dată vreau să spun o mulțumire foarte mare pentru tine DR PRINCE IDIALU pentru că nu m-am gândit niciodată că ex-soțul meu se va întoarce la mine atât de repede cu vraja ta. Esti cel mai bun si cel mai mare din lume. dacă sunteți aici și aveți nevoie de Ex Lover înapoi sau soțul dvs. sa mutat la o altă femeie, nu mai plângeți, contactați acum acest vrăjitor puternic. Iată contactul său: Trimiteți-l prin e-mail la: (princeidialu@outlook.com Puteți de asemenea să sunați / WhatsApp: +1 (845) 731-5643)

    RăspundețiȘtergere