joi, iunie 29, 2006

Nuremberg

E ora 3.19 minute, joi, dimineata. Am citit ceva pe la engleza pana la 1 si ceva. Apoi, din lene pentru a adormi, mi-am luat un dvd pe care scria Nuremberg - filmul. Un film impresionant, care, chiar in urma diferitelor articole, reviste, carti citite sau filme vazute, mi-a mai adaugat o urma de ognubilare asupra celui de-al doilea razboi modial. Este un film cu si despre vestitul proces de la Nuremberg, in timpul caruia sunt jedecati mai marii Germaniei naziste, acolitii lui Hitler, si condamnati la moarte, mare parte.Filmul nu este nou, dar din lipsa de timp si poate chiar din suprasaturare a subiectului, am refuzat sa-l vad "cand a trebuit". L-am vazut acum si zic in acelasi timp ca e un film bun. Imi voi face timp sa il revad, peste cateva saptamani, alaturi de cativa prieteni sau de tata, ca sa am cu cine sa-l comentez.Ora 3.25. Imi spun ca ar fi bine sa ma culc. Peste cateva ore am examen la proba orala, engleza. Imi urez succes in timp ce dau Publish Post...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu