joi, iunie 29, 2006

Verde...

Imi descopar noi preferinte culinare. Si nu in restaurante de lux, nici in cantine mizere, nici la emisiunea lui Chisu. Ci acasa, stand in fata calculatorului, chinuit de demisia/nondemisia lui Cristian Diaconescu de la PSD si mai mult de gandul ca am fost umilit, si nu e un cuvant dur, de o subcomisie cu numarul doi, care a pus note la Limba Engleza - Oral, dupa cum a batut vantul, sau in functie de cum a batut lumina! Si stand, si injurand si blamand "coalitia guvernamentala" (caci majoritatea profesorilor din comisii au fost numiti pe criterii politice - nu o spun eu ci mi-au spus-o doi profesori), si blestemand clipa cand cei doi arierati au terminat facultatea de engleza, sau ce o fi ea, si urland inlauntru-mi sufletului ca se putea 10 in loc de 9,50, imi trasneste prin cap sa merg pana in bucatarie, unde vad salata verde... O ocolesc, usor, cu grija, ca sa nu se dea la mine, imi iau un pahar cu apa; ii simt privirea amenintatoare din ochii verzi; stiu ca urasc astfel de "fiinte" precum rosiile, castravetii, ardeii...si mai ales pe ea, salata; le mananc doar pentru ca mi se impun ca fiind "foarte sanatoase"!

...Si deodata, imi zambeste! O prind cu indarjire, o arunc in castron, torn ulei de masline si busuioc! Toate se intampla de parca as fi intr-un ritual de initiere...

Asadar, ori de cate ori imi vor fi agasate sufletul sau ratiunea din cauza unor mojici aflati la guvernare, aflati intr-o sala de clasa cu pixul in mana gata sa puna 9,50, aflati pe strada si scuipand mizerabil, voi lua masa cu noua mea prietena, salata...
Ma duc sa mai fac o invitatie la masa...mi-e dor de ochii ei verzi!

2 comentarii:

  1. c iti zic nu are legatura cu salata, mancare si d astea.....iti spun doar k ....OCHII VERZI SA NU II CREZI [-x ;) trust me:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere