sâmbătă, iunie 17, 2006

Orangeeeeeeeeeeeeeeeee



Iubesc consecventa! Imi place sa am principii! Vreau sa nu fiu scabros si odios si sa trag tzepe! Si uite: "Orange iti rasplateste fidelitatea cu 1275 centi"! Ei uite pentru asta o sa le fac reclama pe blog macar punandu-le poza! De ce? Pentru ca m-au impresionat. Nu neaparat dandu-mi 13 dolari aproape (ei ba nu:P) ci pentru ca mi-au rasplatit oarecum refuzul meu ferm de a cumpara cartele de pe care sa vorbesti nu stiu cate mii de minute in retea sau de a "cumpara" telefoane "gratis" de la firma concurenta (acu vodafone, fostu' connex). Uite de aia vreau sa am principii...pentru ca ele se rasplatesc - daca nu material ca in atare cazuri, macar de catre constiinta!

Un comentariu:

  1. eh..las ca ne va pali' si pe noi norocul...sper...vai, daca se va intampla la bac ar fi super...:P

    RăspundețiȘtergere