marți, iunie 13, 2006

vreau...

Vreau Mercedes E 350 si Mercedes Vito! Vreau Apartament cu 2 camere si 300 mp! Vreau telefon mobil cu insertii de platina! Vreau sa conduc Romania din umbra! Vreau... Vreau mai bine sa raman eu... Vreau sa iau bacul triumfator si sa fac o facultate pe care o vreau! Vreau sa am doar ce imi permite Providenta, sa imi conduc in primul rand constiinta! Vreau sa nu fiu influentat de lumea mizera ce dezvolta zilnic bestii odioase! Vreau sa mor crezand ca voi atinge transcendentul! Oare vreau prea multe?

Un comentariu:

  1. Mda,toti "vrem" dar cati "facem"?
    Cam greu sa obtii ceva de-a gata,fara a munci....doar cat esti copil pot sa ceri fara sa dai pt. k te sustin parintii..insa odata ce dai piept cu greutatile vietii, realizezi faptul k multe nu vor merge asa cum "vrei"...ce sa faci? asta e viata....ma gandesc la faptul ca poate nu e bine sa-ti setezi scopurile vietii tale prea sus pt k dak nu o sa reusesti sa indeplinesti ce ti-ai propus, vei cel putin dezamagit...asa ca poate e mai bine sa vrei lucruri care iti stau in putere...si totusi,pe de alta parte,poate e bine sa ai idealuri mari pt. k astfel incerci sa iti dapasesti limitele, sa devii un om mai bun...asta e tot ce am avut de zis pt moment...

    RăspundețiȘtergere