sâmbătă, iulie 01, 2006

E vara...



M-am nascut iarna! Imi place iarna! Totul e curat, e alb, nu-s microbi, nu-s excremente de caini pe jos, nici mucozitati expectorate, nu-s pungi aruncate de popor! Ma dau cu sania si cu schiurile, ma bat cu zapada, pozez turturi imensi si peisaje pline de troieni. Derapez cu masina si am o senzatie euforica...

Slava Domnului, nu m-am nascut vara! Vara e anotimpul putorii, al mizeriei, al purulentei vesnice prin tomberoane, prin canale. E anotimpul cand mergi pe strada si iti vine sa vomiti de la mirosul concetatenilor. Vara "soferii" injura mai mult decat oricand, transpirati, cu burtile pe volane, claxoneaza si bat cu pumnul in portiera. Vara faci plaja, te arzi prea tare, sau dai banii pe creme de doi lei ca sa nu o faci. Vara iesi la iarba verde cu vesnicul gratar si lasi carbuni intinsi prin iarba, sticle de bere ieftina si pungile de la seminte. Vara mananci inghetata si stai cu nasul in aerul conditionat, racesti si te doare capul. Vara bei apa, suc, ceai si trebuie sa mergi de zeci de ori la baie. Vara ma doare inima mai tare decat de obicei!

Vara vara vara...un cuvant care si-a demonetizat acceptia in mintea mea. Nu mai e un anotimp pe care il reprezenta abecedarul ca fiind o zana cu coronita de grau si flori si verdeata. Acum e o vrajitoare urata, mizerabila, cu tenul asfaltiu si fierbinte, care nu vrea decat sa plang dupa o ploaie.

Astept Craciunul!

3 comentarii:

  1. ce sa mai spun...ai desfiintat vara... Mie imi place desi nu m-am nascut vara, nu m-am indragostit vara, nu am fost destul de creativ vara sau alte tampenii. Si totusi, de ce imi place? Pe langa faptul ca desi transpir, fac dush, desi mi-e cald, accept lucrul asta pentru ca e specific anotimpului...vara stau...stau si ma uit in jur...meditez...ma plictisesc...ma distrez...ma oftic etc. ...sentimente pasive...fara cine stie ce substanta...pentru asta, exista alte anotimpuri...de ex iarna-depresie, toamna-indiferenta sau primavara-energie. Vara te relaxezi, vara iti da ocazia sa uiti de totul, te scuteste de marea majoritate a prostiilor sentimentale...vara...te destinzi...

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru ambele commenturi va multumesc si va zic urmatoarea: nu am facut decat sa imi exprim punctul de vedere. Daca am zis ca urasc vara am zis-o in relatia mea cu ea. Pt ca fiecare are dreptul la opinie, are dreptul sa creada, are dreptul sa iubeasca sau urasca. Si asta ati facut si voi. Bun. IMI place...si totusi, astept Craciunul:P

    RăspundețiȘtergere
  3. ma boule mai dute la femei ca innebunesti de atata laba si mai lasa-ne cu prostiile

    RăspundețiȘtergere