joi, iulie 27, 2006

>:D<

Abia azi dimineata am revenit in oras, la calculator, pe blog. Am citit zeci de opinii pentru care va multumesc. Asta imi deschide doua probleme: prima, cea de a va cere scuze intai pentru lipsa, apoi pentru nedialogarea din aceasta pricina. Cea de-a doua problema are legatura cu voi, indraznesc sa va numesc cititorii blogului, carora vreau sa va urez o vara frumoasa, concedii placute si o revedere la sfarsitul acestora cu cat mai multe posturi, pareri, destainuiri. Asta pentru ca nu voi mai sta pe acasa, iar unde voi fi nu voi mai avea net (bunici, mare, munte etc) si mi se parea "de bun simt", cum spunea cineva pe forum, sa va anunt.

Sanatate, distractie si... bafta!

6 comentarii:

  1. vacanta placuta si sa ai parte numai de bucurii si de vreme buna......
    La buna vedere.......Woodisor out

    RăspundețiȘtergere
  2. Vacanţă plăcută! Plec şi eu, plec şi eu, ce mă bucur :D
    Poate o să te conving vreodată să-mi fii ghid prin locurile voastre, pe acolo:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vacanta fara internet e sanatoasa, numai sa nu te obisnuiesti :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu abia am venit din prima parte de vacanta. Am stat o saptamana fara net, am intrat doar de doua ori ptr jumatate de ora de la un club sa imi descarc pozele de pe aparat. In rest ... nu am simtit deloc nevoia ... mai am o saptamana de vacanta, si voi continua sa stau departe de masina diavolului :D
    Bafta, si vacanta placuta la toata lumea !

    RăspundețiȘtergere